Сувенірна продукція стала частиною рекламної політики і корпоративної культури багатьох компаній і фірм. Компактні подарунки прийнято дарувати в знак лояльності своїм покупцям, замовникам, відвідувачам, також такі презенти часто роздаються під час презентацій і свят. Головна відмінність фірмових сувенірів від звичайних – їх унікальність. На кожній одиниці продукції присутній фірмовий знак компанії та інша цінна інформація (сфера діяльності підприємства, його продукція, контактні дані).

Бізнес-сувенір – реклама, яка нічого не нав’язує, але працює

Сувенірна продукція з логотипом компанії – це мабуть єдиний вид реклами, який приносить користь потенційним клієнтам. Людина в першу чергу отримує подарунок, яким вона зможе користуватися досить довгий час, і лише потім вона звертає увагу на саму емблему чи надпис. І що важливо – контакти компанії завжди знаходяться під рукою, а значить, вірогідність того, що реклама спрацює – підвищується в декілька разів. Звісно, кому ще зателефонувати для замовлення піци під час робочого авралу? Так, піццерії, календар якої завжди стоїть на робочому столі. Яке таксі визвати, коли власне авто знаходиться у ремонті? Саме те, контакти якого вказані на ручці, що завжди знаходиться в барсетці.

Сувенірна продукція в подарунок клієнтам і покупцям – зайві трати чи економія?

Керівництво, яке зважилося на закупівлю оптом сувенірів з рекламою, у довгостроковій перспективі завжди виграє. Вартість однієї одиниці товару при замовленні великої партії являється мінімальною, тоді як оплата банера чи рекламного ролику по місцевому телебаченню коштує набагато більше. В то й же час потенційний клієнт стає більш схильним до замовлення послуг в першому випадку, бо за час користування подарунком назва компанії стає для нього знайомою, в той час як звичайний рекламний кліп забувається уже через 5 хвилин після перегляду.

Чому варто замовити саме у нас

Рекламна агенція Медіа Міст завжди стежить за новинками на ринку рекламної продукції і готова запропонувати своїм клієнтам лише найактуальніші сувеніри, які стануть невід’ємною частиною рекламного іміджу компанії або торгової марки.

Недорогі промо-сувеніри або представницька продукція для найбільш шанованих відвідувачів відрізняється гарною якістю та функціональністю, завдяки чому отримувачі будуть завжди відчувати турботу про себе.