Незважаючи на те, що інтернет-реклама як елемент маркетингової галузі виникла не так і давно, вона впевнено зайняла топову позицію у переліку рекламного контенту. На відміну від звичайної реклами, її інтернет-версія й досі розвивається, видозмінюється. Але і зараз вже можна виділити деякі переваги, що перетворюють цей різновид на ефективний інструмент широкого спектру дії.

Реклама на просторах мережі — будь на крок попереду

Вагомим плюсом використання інтернет-реклами є можливість моментально реагувати на динаміку потреб потенційних та дійсних клієнтів і постійно контролювати дієвість рекламних публікацій. Окрім цього – майже необмежена аудиторія користувачів мережі, яких можна зацікавити та привернути увагу до товару, послуги і т.д. Складно перевищити роль інтернет-реклами у сучасному економічному житті, так само як і недооцінити її вплив на споживачів. Саме тому найбільш актуальною послугою рекламної агенції “МедіаМіст” стала розробка і розповсюдження рекламного контенту у всесвітній мережі.

Види інтернет-реклами

Існує декілька різновидів інтернет-реклами, які можуть створити та запустити спеціалісти нашої компанії. Це:

  • контекстна реклама — текстовий, графічний або змішаний тематичний модуль, що демонструється споживачам виходячи з контексту їхніх запитів, інтересів тощо;
  • медійна (банерна) реклама — використовується для підвищення рівня впізнаваності товару, бренду, фірми;
  • тізерна реклама — так звана “приманка”, мета якої — зацікавити споживача для виконання певної дії (зазвичай перейти на потрібну сторінку);
  • реклама у соціальних мережах — просування продукту у рамках обраного ресурсу;
  • реклама у мобільних додатках, а також інші види маркетингових інструментів.

Оскільки ця галузь ще тільки розвивається, то перед замовниками і виконавцями відкритий широкий простір для втілення творчих ідей та креативних впроваджень. Тому у агенції “МедіаМіст” працюють лише справжні професіонали своєї справи, які допоможуть втілити у життя проекти будь-якого рівня складності, а рекордні швидкості виконання стали фірмовим знаком нашої компанії.